Obiektywy do bezlusterkowców (Nikon, Venus Optics)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Noct nawiązuje do kultowego obiektywu z mocowaniem F, zapewniając niesamowity efekt bokeh dzięki światłosile f/0.95. Model ten wykorzystuje powłoki ARNEO i nanokrystaliczne, wyświetlacz OLED i powłokę fluorową. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych
Superteleobiektyw o ogniskowej 600 mm i jasności f/4 z wbudowanym telekonwerterem, który przemienia go w obiektyw 840 mm f/5.6. Oferuje stabilizację obrazu o skuteczności 5,5 stopnia, powłokę przeciwodblaskową Meso Amorphous i optymalnie wyważoną konstrukcję, zapewniającą wygodne fotografowanie i filmowanie.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z 600 mm f/6.3 VR S
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Nikon Nikkor Z 600 mm f/6.3 VR S zaprojektowany został dla miłośników przyrody i sportów motorowych. Oferuje doskonałą ostrość i efekt bokeh. Posiada skuteczny autofokus, który zawsze jest w gotowości. System redukcji drgań niweluje wibracje i zapewnia stabilność obrazu. Obiektyw waży zaledwie 1470 g, a jego solidne gumowe uszczelki skutecznie chronią wszystkie ruchome elementy przed kurzem. Możesz też łatwo dostosować jego ustawienia dzięki intuicyjnemu sterowaniu. To obiektyw idealny do tworzenia wyjątkowych zdjęć w każdych, nawet wymagających warunkach.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z DX 12-28 mm f/3.5-5.6 PZ VR
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Nikkor Z DX 12-28 mm F/3.5-5.6 PZ VR to poręczny, ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z napędem silnikowym zoomu. Obiektyw da Ci możliwość poszerzenia pola widzenia i wzbogacenia swojego niepowtarzalnego, kreatywnego stylu! Idealny do wideoblogów oraz krótkich filmów i ostrych zdjęć. Obiektyw gwarantuje Ci doskonałe wyważenie podczas filmowania z ręki oraz przy użyciu gimbala. Rozwijaj swoją twórczość niezależnie od pogody! Tubus oraz wszystkie ruchome elementy obiektywu zostały uszczelnione i zabezpieczone przed kurzem i wilgocią.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Venus Optics Aurogon FF 10-50x NA 0,5 supermicro APO do Canon EF to obiektyw mikroskopowy pokrywający sensory pełnoklatkowe. W zestawie z wymienialnymi tubusami zapewniającymi powiększenia 10-50x. Oferuje konstrukcję APO i regulowaną aperturę numeryczną 0,5-0,15.
Ultraszerokokątny obiektyw typu pancake do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Posiada mocowanie filtr 37 mm i 4 elementy ze szkła ED oraz 2 szklane elementy asferyczne i 2 HR. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 10 cm.
Ultraszerokokątny obiektyw typu pancake do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Posiada mocowanie filtr 37 mm i 4 elementy ze szkła ED oraz 2 szklane elementy asferyczne i 2 HR. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 10 cm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.